PODPORA

Více než 14 let zkušeností
s podporou

Poskytujeme podporu jak koncovým uživatelům,
tak IT profesionálům až 24/7.

Kdo za tím stojí?

Dáme vám to nejlepší

Máme více než 14 let zkušeností s professional services. Naši odborníci poskytují podporu IT profesionálům ve firmách i podporu přímo koncovým uživatelům buď ve spolupráci s interním IT, nebo místo něj.

Podporujeme IT nadnárodních společností, jedná se o více než 100 serverů a tisíce uživatelů. Naši odborníci mají expertní znalosti produktů Microsoftu.

Můžete si vybrat

ODPOVĚDNOST

Vše je na nás
  • Provoz
  • Neseme odpovědnost za běžící službu
  • Fixní měsíční cena včetně SLA až 24/7
  • Provoz
  • Neseme odpovědnost za běžící službu
  • Fixní měsíční cena včetně SLA až 24/7

PÉČE

Podpoříme vás
  • Podpora na vyžádání
  • Hodinová sazba
  • Paušál za SLA, až 24/7
  • Podpora na vyžádání
  • Hodinová sazba
  • Paušál za SLA, až 24/7

Přínosy služby

FINANCE

Snížení nákladů

Školíme zaměstnance.
Je zajištěná zastupitelnost.

SPOLUPRÁCE

Podpora od Microsoftu

Využíváme partnerské podpory Microsoftu.

EXPERTÍZA

Certifikovaní experti

Nabízíme tým více než deseti expertů, kteří se neustále vzdělávají.

Jak to funguje?

Přesný ticket

Každý má na minutu vykázaný čas a obsah, přijímáme je třemi různými kanály: e-mail, servisní požadavek, telefon.

SLA

Požadavek je předán přímo do rukou technika podle SLA.

Vyhodnocení

Každý ticket umíme
vyhodnotit samostatně.

Odhad pracnosti

Každý zákazník má před zahájením řešení požadavku odhad pracnosti.

Report

Každý měsíc dostane zákazník bilanci hodin spolu s výkazem provedených činností.

Komunikace

V průběhu řešení ticketu informujeme zákazníka o každém zásadním kroku.